Reklamná kampaň Louis Vuitton jar / leto 2012

Reklamná kampaň Louis Vuitton jar / leto 2012

19. januára 2012, Louis Vuitton jar / leto, Louis Vuitton 2012, Louis Vuitton kabelky, Louis Vuitton

Sponzorovanej odkazy:

„V tejto novej reklamnej kampani jar / leto 2012 sa dokonale odráža duch sezónnej kolekcie,“ hovorí Marc Jacobs, umelecký riaditeľ značky Louis Vuitton. „Fotografie Stevena Meisela zachytávajú celkový tón a štruktúru kolekcie – jej ľahkosť, anglickú krajku, nadýchané vrstvy organzy … Celkový dojem je veľmi jemný a sladký, ale zároveň aj odvážny a grafický.“

Téma reklamnej kampane značky Louis Vuitton na sezónu jar / leto 2012 – módna prehliadka – naväzuje na predchádzajúcu sezónu. Modelka zostupuje zo snehobieleho púťového kolotoča, ktorý ako by bol vyrobený z cukru a ocitá sa v pastelovo ružovej cukrárni. Ako veteránske limuzíny z kampane na sezónu jeseň / zima, aj tieto kulisy, ktoré boli starostlivo vyrobené a naaranžované v newyorskom štúdiu, a samozrejme rôzne nadýchané zmrzlinové poháre, predstavujú ideálne prostredie pre sladučké, nadýchané modely z kolekcie **Louis Vuitton na sezónu jar / leto 2012 **.

Vychádzajúce hviezdy medzi modelkami – Daria Strokous a Kati Nescher – odeté do kľúčových modelov sezónnej kolekcie, vrátane romantických šiat z anglickej čipky, žensky elegantných šiat zdobených štrasom, cvokmi a kvetinovými aplikáciami a kostýmov v pastelových farbách s bielymi krajkovými goliermi, ochutnávajú z lákavej ponuky cukrárne. Ďalšími hrdinmi série deviatich reklamných snímok sú doplnky: a medzi nimi najmä Lockit z priehľadného nylonového voile (prvý look prehliadky), Speedy z pudrovanej, bielenej krokodílej kože a špicaté papučky v pastelových farbách s kovanou špičkou, malým šnurovaním alebo radmi malinkých gombíkov. „Atmosféra je veľmi čarovná, zvláštna, "dopĺňa Marc Jacobs. "Som si istý, že na jar bude vyzerať nádherne a sviežo.“

Isabelle des Garets, reklamná riaditeľka spoločnosti Louis Vuitton, vysvetľuje: „Marc Jacobs a Steven Meisel znovu vytvorili nádhernú kampaň, ktorá nielenže zachytáva romantiku a ľahkosť, ktorá bola viditeľná na módnej prehliadke, ale vyjadruje ju úplne novým a hravým spôsobom – navyše štýlom, ktorý je značke Louis Vuitton vlastný. “

Reklamná kampaň Louis Vuitton jar / leto 2012 bude mať premiéru v medzinárodných tituloch časopisov vo februári 2012.

Modelky: Kati Nescher, Daria Strokous

Fotograf: Steven Meisel

Makeup: Pat McGrath

Styling: Karl Templer

Vlasy: Guido Palau

Sponzorovanej odkazy:

Autorom článku je Ostatní. Článok nájdete v kategórii značky a značkové oblečenie.