Radosť, optimizmus a symbol víťazstva: Humanic novo na trhu

Radosť, optimizmus a symbol víťazstva: Humanic novo na trhu

8. októbra 2021, Humanic, Franz, značka, nová identita topánky s véčkom na ORSTECH

Sponzorovanej odkazy:

Podstatné veci sa nemenia. Uplynulých 18 mesiacov nám pripomenulo, že je potrebné sa radovať zo života aj z maličkostí, a v náročných situáciách o to viac. V súčasnej neobvyklej situácii sa prémiový obchodník s obuvou HUMANIC rozhodol pre novú identitu svojej značky.

Predajne HUMANIC v 9 európskych krajinách navštívi mesačne 4,5 mil. zákazníkov. V predajniach pracuje celkom 2 200 zamestnancov, ktorí sú zákazníkom vždy plne k dispozícii a radi im prinášajú inšpiráciu. A čo tieto dva svety novo spája? Franz! Je duchom značky HUMANIC, ktorého symbolizuje sympatická ikona chodidla a ruky s prstami zdvihnutými do „V“ predstavujúce víťazstvo.

Čo Franz prinesie?

Franz prinesie od 23. septembra 2021 radosť do života milovníkov obuvi vo všetkých krajinách, kde HUMANIC pôsobí. Franz je stelesnením odvahy dnešnej doby. Odvahy vydať sa novou cestou a čeliť prekážkam s nadhľadom.

A čo Franz znamená?

Jedná sa o jednoduchý akronym: Fashion (móda) – Revolution (revolúcia) – Attitude (prístup) – Number One (číslo jedna) – Zeitgeist (duch doby). Vo všetkých krajinách bude mať tento symbol vlastný slogan.

V Rakúsku a Nemecku „Frag Franz.“, V Bulharsku „Попитай Франц“. V Rumunsku „intra-Aba-l pe Franz.“, V Maďarsku „Kérdezd Franzot.“, V Slovinsku „Vprašaj Franza.“, V Chorvátsku " Pitaj Franza. „, na Slovenskom“ spýtaj sa Franza. „a v Českej republike“ Spýtaj sa Franza. ".

Zákazníci budú odteraz chodiť do Humanicu kvôli Franz, ktorý im vždy kvalitne poradí pri výbere obuvi aj doplnkov.

HUMANIC spája tradíciu a inovácie

Cesta za úspešnou budúcnosťou vedie cez porozumenie vlastnej minulosti. Súčasťou Humanic boli vždy ľudia s výnimočným citom pre vývoj a správne načasovanie, ľudia, ktorí tvorili históriu značky HUMANIC. A to ako pri samotnom vzniku firmy, tak počas jej vývoja. Príbeh značky začal v roku 1872 v rakúskom Grazi (ktorý je aj naďalej sídlom spoločnosti) v jednej malej továrni na spracovanie kože.

Budúci rok oslávi HUMANIC 150. narodeniny

Je to teraz ten správny okamih na novú, prelomovú identitu značky. V Humanicu teda hľadali. A čo vyšlo najavo? Ľudia nevnímajú značku ako obyčajný obchod s obuvou, ale ako medzinárodnú komunitu, ktorú spája láska k móde, a najmä vášeň pre topánky a doplnky. Zákazníci si ho cenia predovšetkým vďaka prvotriednemu poradenstvu, trendom a širokej ponuke prémiových značiek.

Člen predstavenstva spoločnosti HUMANIC, Michael Rumerstorfer k tomu hovorí: „Vždy sme chceli ľuďom prinášať tie najnovšie módne trendy. A to chceme aj dnes. Zaujímame sa ale aj o to, čo sa deje okolo nás – o tzv. ducha doby. V tomto mimoriadnom období, ktoré je pre mnohých z nás veľkou výzvou, sme preto chceli, aby si ľudia spojili HUMANIC s určitým symbolom, ktorý ich povzbudí a prinesie im radosť do života. Ktorý ich prinúti sa usmievať. “

Ikona Franza: odvaha do súčasnosti aj budúcnosti

Pri hľadaní inšpirácie pre nové vizuály našiel kreatívny tím Humanic predlohu v archívoch. V 70. rokoch minulého storočia prišiel totiž HUMANIC s naozaj originálnou komunikáciou, ktorá nebola klasickou reklamou, ale umením vo verejnom priestore. S Humanic vtedy spolupracovali významní umelci, ktorí suplovali kreatívnu agentúru, a to viac ako 25 rokov. Zrodila sa okrem iného farebná ikona v tvare chodidla a ruky s prstami zdvihnutými do „V“ – FRANZ. Tejto ikone, ktorá v domovskej krajine značky písala dejiny reklamy, chceme v upravenej forme dopomôcť k úspechu vo všetkých krajinách, kde HUMANIC aktuálne pôsobí.

„Nedokážem si predstaviť vhodnejší symbol optimizmu a radosti zo života pre priaznivcov značky HUMANIC. "V“ ako víťazstvo je jasným signálom nádeje, ktorý zároveň určuje smer, kadiaľ sa vydať do budúcnosti, "približuje Michael Rumerstorfer. FRANZ predstavuje jednoduchú skratku piatich hlavných zásad, ktoré vytvára značku HUMANIC: Fashion. Revolution. Attitude. Number One. Zeitgeist. Je to tá najkratšia odpoveď na otázku, čo znamená Humanic.

Päť písmen

Päť písmen ako päť hlavných princípov, ktoré v budúcnosti ešte viac priblíži našu značku zákazníkom. "Naša vízia je jednoduchá. Prinášame radosť do života ľudí a zo všedných dní robíme nevšedné. Ako? V našich 198 predajniach vo všetkých krajinách zavíta v priemere 4,5 mil. zákazníkov mesačne. Táto dôvera je zároveň veľkým záväzkom. Záleží nám na tom, aby mal zákazník radosť z nákupu, pri ktorom je dôležitý samozrejme tiež medziľudský kontakt. Ako alternatívu k anonymnému nakupovaniu na internete ponúkame zákazníkom úplne vedome sieť predajní, ktoré sú akýmsi módnym butikom v ich blízkosti. V nich zákazníci nájdu najnovšie módne trendy, inšpiráciu a atmosféru, a to vďaka kreatívnym kooperáciám s významnými partnermi a širokej ponuke sortimentu. Všetko, čo v Humanic robíme, robíme kvôli spokojnému úsmevu zákazníkov, ktorí u nás nakúpia a ktorí nám dôverujú, "vysvetľuje bližšie Rumerstorfer.

"Zamestnanci Humanic milujú topánky a toto nadšenie zdieľajú aj so zákazníkmi. Predajne nájdete vo všetkých veľkých mestách, zamestnanci vám odborne poradia, všetko vám radi vysvetlia. Zákazník tak môže byť naozaj spokojný a tešiť sa z toho, ako dobre a príjemne nakúpil, "opisuje Rumerstorfer filozofiu HUMANIC.

Nová identita s vlastnou kolekciou topánok, oblečenia a doplnkov

Novú identitu značky HUMANIC naplno pocítite od 23. septembra 2021. * „Chceme, aby naše nadšenie bolo ešte bezprostrednejšie, a chceme ho preklopiť do kvality zážitku – prostredníctvom atmosféry na predajniach a vo všetkých našich komunikačných kanáloch“ *, prezrádza Michael Rumerstorfer. Výhradne na tento účel bola vytvorená špeciálna edícia tenisiek FRANZ, kolekciu doplnkov TRIBUTE TO FRANZ, nové spoty a zaujímavé slogany na našich vizuáloch aj na predajniach.

"Rebranding je zároveň prípravou na naše veľké 150 jubileum, ktoré oslávime budúci rok, a pozvánkou pre všetkých módnych nadšencov, aby sa k nám prišli pozrieť. Máme atraktívnu ponuku, vďaka ktorej bude váš módny život zaujímavejší. A máme toho ešte veľa v pláne, "hovorí na záver Michael Rumerstorfer, člen predstavenstva spoločnosti HUMANIC.

Zdroj foto: Humanic

Sponzorovanej odkazy:

Autorom článku je Pavla Jelínková. Článok nájdete v kategórii topánky, obuv a značky a značkové oblečenie.