Reklamná kampaň Louis Vuitton na sezónu jeseň/ zima 2011-2012

Reklamná kampaň Louis Vuitton na sezónu jeseň/ zima 2011-2012

12. júna 2011, Louis Vuitton, kabelky Louis Vuitton, Louis Vuitton kolekcia jeseň / zima 011

Sponzorovanej odkazy:

„Pre sezónu jeseň 2011–2012,“ rozpráva umelecký riaditeľ značky Louis Vuitton Marc Jacobs, „sme sa stretli so Stevenom Meiselom a rozhodli sme sa, že témou reklamnej kampane budú krásne autá – veteráni, malí psíci a krásne mladé ženy. Je to klasický scenár – a samozrejme, je to aj o cestovaní, ale myslím si, že sme tomu dali svieži, moderný a miestami aj trochu pikantný, ale vždy humorný nádych. “

Produkcia kampane značky Louis Vuitton pre sezónu jeseň/ zima 2011–2012 bola zložitá a starostlivo plánovaná operácia, ktorej sa zúčastnilo nielen šesť mladých modeliek s kariérou na vzostupe, päť veteránov a ich šofér, ale aj sedem párov čistokrvných psíkov. Dokonca aj psíčkovia prešli kastingom a boli vybraní z desiatok uchádzačov. A to všetko sa zišlo na už nepoužívanom aerodrome v Brooklyne. Toto trochu nezvyklé prostredie však dalo vzniknúť sérii sofistikovaných fotografií, ktoré tématicky a umelecky nadväzujú na módnu prehliadku pre túto sezónu. Jedná sa o akési pokračovanie príbehu ženy, ktorá opúšťa hotel a spoločne so svojím psíkom nasadá do limuzíny, ktorú pristavil jej šofér.

Exkluzívne materiály modelov z kolekcie Louis Vuitton pre sezónu jeseň/ zima 2011–2012 – lakovaná koža, hadia koža, baránok, kožušina z mongolských dlhosrstých oviec – na pozadí karosérie áut, kožených sedačiek a lešteného dreva dodávajú celkovému dojmu ešte luxusnejší výraz. Na deviatich fotografiách sa predstavujú hviezdne doplnky kolekcie. Medzi nimi sú aj lesklé čižmy, Oficírska čiapka z baránka a rukavice z glazovanej jahňaciny, rovnako ako niekoľko variácií na kultovú kabelku Lockit, vrátane listovej kabelky Extraordinaire z kože aligátora, s visiacim zámkom a remienkom na nosenie okolo zápästia z diamantového pavé. „Kto by nebol rád touto mladou ženou na zadnom sedadle tak krásneho automobilu?“ Pýta sa Marc Jacobs. „A nech už ide kamkoľvek, je oblečená do poslednej kolekcie Louis Vuitton.“

Isabelle des Garetsová, riaditeľka pre reklamu spoločnosti Louis Vuitton, k tomu dodáva: „Marcovi Jacobsovi a Stevenovi Meiselovi sa podarila skutočne výnimočná kampaň – taká, ktorá je v hravom duchu, ale úplne komunikuje absolútnou pozornosťou venovanou detailu a tradične vysokou úrovňou savoir-faire, spájanou so značkou Louis Vuitton. “

Reklamná kampaň značky Louis Vuitton na sezónu jeseň/ zima 2011–2012 sa bude objavovať od augusta 2011 v edíciách magazínov na celom svete.

Sponzorovanej odkazy:

Autorom článku je Ostatní. Článok nájdete v kategórii značky a značkové oblečenie.