Louis Vuitton a (RED): sviečka na podporu boja proti AIDS

Louis Vuitton a (RED): sviečka na podporu boja proti AIDS

21. októbra 2019, Louis Vuitton a (RED): sviečka na podporu boja proti AIDS

Sponzorovanej odkazy:

Louis Vuitton oznamuje spoluprácu s (RED), neziskovou organizáciou vytvorenou v roku 2006 spevákom Bonom a Bobby Shriverom s cieľom premeniť kolektívnu silu spotrebiteľov na silu pre dobro ľudstva.

Louis Vuitton podporuje (RED) parfumovanou sviečkou Louis Vuitton I (RED). Za každú predanú sviečku ide 60 dolárov priamo do Globálneho fondu (RED) na boj proti AIDS.

"Táto spolupráca s (RED) predstavuje pre Louis Vuitton míľnik v spoločnej histórii našej spolupráce, na ktorý sme naozaj hrdí. (RED) vedie veľmi odvážny boj s problémom, ktorý sa týka nás všetkých, a my za Louis Vuitton budeme podporovať hodnoty a nasadenie tejto organizácie. Zaviazali sme sa plne podporiť túto dobrú vec a sme radi, že naša sviečka pomôže v boji proti AIDS ", uviedol Michael Burke, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ spoločnosti Louis Vuitton.

Majster parfumér

V duchu dlhoročnej histórie tvorivej spolupráce Louisa Vuittona bola sviečka Louis Vuitton I (RED) vytvorená majstrom parfumérom značky, Jacquesom Cavallier Belletrudem. Jej elegantný dizajn je autorským počinom Marca Newson.

Červená to istí

Cavallier Belletrud si ako inšpiráciu vybral červenú farbu. Použil prírodné suroviny tej najvyššej kvality. Sviečka Louis Vuitton I (RED) ponúka olfaktorný zážitok, ktorý evokuje univerzálne emócie lásky, slobody, tepla a čistoty. Originálna kompozícia sladkých, pikantne koreninových a kvetinových tónov s ovocnými akcentmi malín planie harmóniou, optimizmom a emotívnym potešením. Vôňa sviečky Louis Vuitton I (RED) je plná, ale zároveň aj delikátna.

"Chcel som vytvoriť niečo, čo má silný univerzálny charakter a má skutočný zmysel. Niečo, z čoho je cítiť vôňa slobody. Východiskovou inšpiráciou mi bol kvet pivonky, ktorý má výrazný charakter – jeho vôňa je kvetinová s náznakmi korenia, dreva a ovocia. Je to parfum sám o sebe ", vysvetľuje majster Perfumery Jacques Cavallier Belletrud.

Marc Newson

Vďaka kreativite a remeselnému umu Marca Newsona je sviečka Louis Vuitton I (RED) ikonickým dizajnovým objektom. Nádoba z ručne liatej bielej keramiky pôsobí originálnym dojmom, a ucho pre Louis Vuitton charakteristické z prírodnej kože je zárukou komfortu pri prenášaní. Biely vosk krásne kontrastuje s ručne maľovaným knôtom v sýto matnej červenej farbe. Táto farba, ktorá funguje ako vizuálne pripomenutie organizácie (RED) a jej boja proti AIDS, sa objavuje aj na podstavci aj na vrchnáku.

"Sme nadšení, že môžeme spolupracovať s takou ikonickou značkou ako je Louis Vuitton, najmä v tomto dôležitom roku, kedy dôjde v Lyone na doplnení nášho VI. Globálneho fondu. Vďaka nášmu partnerovi Louis Vuitton budeme môcť z každej predanej sviečky zaistiť životne dôležité lieky pre človeka postihnutého HIV / AIDS na celých 300 dní, "uviedla **Jennifer Lotito, výkonná prevádzková riaditeľka organizácie (RED).

Sviečka LV/Red

Parfémovaná sviečka Louis Vuitton / (RED) s hmotnosťou 220 g vyjde na 175 €. Sviečka Louis Vuitton I (RED) je v predaji v obchodoch Louis Vuitton po celom svete a online na louisvuitton.com od 9. októbra 2019.

O organizácii (RED)

Organizácia (RED) bola založená v roku 2006 s cieľom zapojenia firiem a ľudí do boja proti AIDS. Medzi partnermi (RED) patrí medzi najznámejšie značky na svete, ktoré prispievajú z výnosov z predaja (RED) brandovaných produktov a služieb do Globálneho fondu (RED). Medzi partnermi nájdeme nasledovné značky: AirAsia, Alessi, Amazon, Andaz, Apple, Bank of America, Beats od Dr. Dre, Belvedere, Calm, Claro, Durex, eos, Fatboy USA, Girl Skateboards, MCM, Montblanc, Mophie, QUIP, Salesforce, SAP, Starbucks, Telcel, Vespa, Vilebrequin a Wanderlust.

K dnešnému dňu sa do Globálneho fondu (RED) vybralo viac ako 600 miliónov dolárov na boj AIDS, tuberkulóze a malárii. (RED) rozdeľuje granty na boj proti HIV / AIDS v Ghane, Keni, Lesothe, Rwande, Južnej Afrike, Svazijsku, Tanzánii a Zambii. 100 percent z týchto peňazí ide do terénnych služieb – (RED) si nenecháva žiadne sumy na svoj chod a prevádzku. Granty (RED) už pomohli viac ako 140 miliónom ľudí s prevenciou, liečbou, poradenstvom, testovaním a opatrovateľskými službami.

Zdroj foto: Louis Vuitton

Sponzorovanej odkazy:

Autorom článku je Pavla Jelínková. Článok nájdete v kategórii doplnky a ostatné.