Móda s puncom pomôcť - to je Louis Vuitton

Móda s puncom pomôcť - to je Louis Vuitton

12. marca 2016, Louis Vuitton, Louis Vuitton pre UNICEF, UNICEF, #Makeapromise, luxusná móda, značková móda

Sponzorovanej odkazy:

Značku Louis Vuitton nie je treba predstavovať. Tento francúzsky módny dom sa stal úplnou ikonou luxusnej módy, ale snaží sa byť oveľa viac než len to. Spojením síl s nadáciou UNICEF nám dokazuje, že značková móda môže mať oveľa väčší zmysel, ako sa môže na prvý pohľad zdať.

Louis Vuitton a kampaň #Makeapromise

Detský fond OSN Unicef, ktorý je poprednou organizáciou zaisťujúcou humanitárnu a rozvojovú pomoc, podpísal so spoločnosťou Louis Vuitton dohodu, ktorej hlavným cieľom je pomáhať najohrozenejším deťom na svete. Pomoci sa tak dočkajú predovšetkým deti vystavené ozbrojeným konfliktom, násilím a humanitárnym krízam, ktoré môžu mať za následok choroby či podvýživu. Louis Vuitton tak predstavil kampaň #MAKEAPROMISE prostredníctvom ktorej sú získavané peniaze na záchranu životov a rešpektovanie práv detí po celom svete. Digitálna kampaň bola spustená už v januári tohto roku, a to priamo na bienálovém plese Unicef ​​Ball v Los Angeles.

Náramok či prívesok, ktorý pomôže

Ak aj vy chcete prispieť na pomoc ohrozeným deťom a podporiť tak UNICEF, môžete tak urobiť kúpou náramku či prívesku Silver Lockit. K dostaniu sú v sieti obchodov Louis Vuitton po celom svete a tiež na www.louisvuitton.com/lvforunicef, ​​a to po celý rok 2016. Z každého predaného kusu poputuje hneď 200USD na konto UNICEF. „Dobročinnosť začína na vlastnom prahu. V zadaní pre naše tímy bolo, aby navrhli jednoduchý, ale výrazný produkt, ktorý je symbolom ochrany. Silver Lockit je inšpirovaný nerozlomiteľným stavítkovým zámkom, ktorý v roku 1890 skonštruoval Georges Vuitton, aby tak pomohol chrániť najvzácnejšie osobné veci klientov, ktorí si zaobstarali cestovné kufre Louis Vuitton,“ vysvetľuje Michael Burke, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ spoločnosti Louis Vuitton. Táto značka tak dokazuje, že LV nie je len dámska móda, ale móda, ktorá pomáha. Francúzsky módny dom sa zároveň chystá apelovať na svojich klientov a priateľov, aby pomáhali pri fundraisingu aj počas najrôznejších humanitárnych kríz.

Foto: Louis Vuitton

Sponzorovanej odkazy:

Autorom článku je Jana Krajčová. Článok nájdete v kategórii módni návrhári a značky a značkové oblečenie.