Kto ešte nepozná Pandoru?

Kto ešte nepozná Pandoru?

15. marca 2016, Pandora, šperky, Thajsko, kvalita, šperkárstvo, remeslo, zamestnanci, výroba šperkov, Dánsko

Sponzorovanej odkazy:

V poslednej dobe je veľmi populárna značka Pandora a jej originálne produkty. Čo však okrem toho o tejto šperkárskej značke vieme? Ak chceme šperky dostávať, vlastniť a tvoriť si zbierku, mali by sme ich preskúmať podrobnejšie. Človek si veci váži oveľa viac, ak vie, čo všetko za jej vznikom stojí.

Spoločnosť Pandora sa venuje navrhovaniu, výrobe a predaju moderných šperkov, ktoré sa predávajú vo viac ako 90 krajinách sveta na šiestich kontinentoch na približne 9 500 predajných miestach so zhruba 1 500 koncepčnými obchodmi, ktorých zásadami sú jednoduchosť a krása.

Pandora Production Thailand

Pandora bola založená roku 1982 a sídli v dánskom hlavnom meste – v Kodani. Hnacím motorom tejto firmy je však Thajsko. Výrobný tím Pandora sa v Thajsku venuje remeselným zručnostiam a zručnej práci každý deň. Roku 2014 sa tu napríklad vyrobilo 91 miliónov šperkov. Zamestnanci získavajú svoje znalosti v oblasti manuálnej práce na intenzívnych školeniach, ktoré prebiehajú od ich nástupu do zamestnania až po celú kariéru v ňom. Pracovníci sa učia dokonca aj zložitým technikám, ktoré majú niekedy až storočnú tradíciu.

Pracovisko zamerané na ľudí

O svojich zamestnancov sa Pandora stará aj z hľadiska ich bezpečnosti, pohody a komunity. K ceste do práce im poskytuje bezpečnú a ekologicky priaznivú autobusovú dopravu, v bufetoch im pripravuje jednoduché zdravé obedy, na pracovisku funguje i obchod so zmiešaným tovarom, televízna a rozhlasová stanica. Všetci zamestnanci sa môžu zúčastniť aj spoločenských aktivít ako sú napríklad športové stretnutia a šach.

Vysoká kvalita spoločnosti Pandora

Kvalita značky však nestojí len na odborných pracovníkoch. Zručnost by nestačila, keby nebolo výnimočných surovín. Údaje z roku 2014 potvrdzujú, že spoločnosť Pandora využila 90% recyklovaných zlatých zŕn a 99% recyklovaných strieborných zŕn. Zakaždým boli samozrejme dodržané vysoké ekologické štandardy.

Viac sa o šperkárskom remeslu dozviete v nasledujúcom vi­deu:

Vízia spoločnosti Pandora je stať sa najobľúbenejšou značkou šperkov na svete. Svoju filozofiu preto postavila na štyroch základných pilieroch, ktorými sú zrozumiteľnosť, kompetentnosť, sebadôvera a oddanosť.

Foto: Pandora

Sponzorovanej odkazy:

Autorom článku je Hedvika Fajkusová. Článok nájdete v kategórii ostatné a šperky a hodinky.