Tvárou jarnej a letnej kampane 2015 značky Mohit sa stala Slovenka Michaela Kocianová!

Tvárou jarnej a letnej kampane 2015 značky Mohit sa stala Slovenka Michaela Kocianová!

17. februára 2015, slnečné okuliare, retro, jar / leto 2015, kampaň, Mohit, trendy, žltá, Michaela Kociánová, puzdrové sukne, dámske šaty, šortky

Sponzorovanej odkazy:

Čo najlepšie vykonaná sezónna kampaň je základom každej módnej značky. Svoje o tom vie aj poľská značka Mohit, a preto pre svoju najnovšiu kampaň siahla po krásnej topmodelke Michaele Kocianovej. Michaela patrí medzi najúspešnejšie slovenské modelky. Je taktiež historicky prvou Slovenkou, ktorá predvádzala pre Victoria Secret. Opakovane sa objavuje v kolekciách prvotriednych módnych značiek, ako sú Dior, Versace či Dolce & Gabbana. Poznať ju však môžete i ako expriateľku Leoša Mareša alebo slávneho režiséra Guya Ritchieho, medzi ktorého najslávnejšie filmy patria napríklad Zbaľ prachy a vypadni, Podfu © k a najnovšie Sherlock Holmes: Hra tieňov.

Okrem dobrých fotografií záleží aj na pútavom spote. Pre kampaň jar /leto 2015 značky Mohit ho natočil poľský filmový kameraman Kuba Kossak, ktorý so značkou spolupracoval už skôr, a to na krátkom filme k minulej kampani jeseň / zima 2014. Jeho um sa zrejme osvedčil a možno bude v jeho rukách i video k jesennej a zimnej kampani tohto roka.

A čo nám vlastne samotná kampaň ukáže? Všetko sa odohráva na ostrove Fuerteventura, ktorý je súčasťou španielskych Kanárskych ostrovov. Toto miesto bolo vybrané z toho dôvodu, že sa považuje za ostrov desiatok odtieňov, čo by sa malo v kampani odraziť. V popredí ale stále zostáva ženskosť, na ktoré značka Mohit vždy stavia svoj ​​základný kameň kolekcie. Nebude to žena hocijaká. Michaela Kociánová sa predvádzala ako zmyselná, zaujímavá, a tak trochu aj divoká. Efekt nespútanosti by mal byť ešte k tomu podčiarknutý žltým autom Lamborghini Murcielago, u ktorého Michaela pózuje.

Ženská krása by sa mala riadne predvádzať a značka Mohit si jeho toho vedomá. Modelka pózuje v krátkych puzdrových sukniach, sexi šortkách, minimalistických topoch a sieťovaných kúskoch odhaľujúcich telo. Zbierku dopĺňajú aj tuniky košeľového strihu, nepremokavé plášte z mäkkej tkaniny a dámske šaty. Nič by sa nezaobišlo bez doplnkov, medzi ktorými hrajú hlavnú úlohu slnečné okuliareretro štýle.

Najviac príťažlivou je jednoznačne farebná kombinácia a potlače inšpirované obrazmi amerického maliara Jacksona Pollocka, ktorého nezaujímala kompozícia, ale len miešanie rozdielnych farieb a ich striedanie. Sústredil sa na energiu a bujnosť farieb, ktoré nanášal jedinečným spôsobom ťahov. Kolekcia cíti najsilnejšiu energiu vo farbe žltej, ktorá je prítomná aj u značiek Chloé, Hermes či Salvatore Ferragamo. Stylisti značky prepojili kampaň ešte odtieňmi bielej, červenej a modrej.

Zdroje: www.mohito.com

Sponzorovanej odkazy:

Autorom článku je Hedvika F.. Článok nájdete v kategórii dámske oblečenie a značky a značkové oblečenie.