TOPSHOP predstavil jarnú kampaň inšpirovanú 70. rokmi!

TOPSHOP predstavil jarnú kampaň inšpirovanú 70. rokmi!

6. februára 2015, 70.roky, jar, kolekcia, modelka, trendy, Topshop

Sponzorovanej odkazy:

Modelka, ktorá poslednú dobu dobýva nielen svet módy, ale aj filmu, sa nám predstavuje v novej reklamnej kampani pre značku Topshop. Tvárou tohtoročnej jarnej kampane sa stala Cara Delevingne. Tá oblieka v jarnej kampani Topshop kúsky inšpirované módou 70. rokov. Medzi hlavné kúsky patrí denim, koža i platformy – to je inšpirácia 70. rokmi minulého storočia v jarnej kampani 2015 obľúbeného Topshopu. Tvárou je opäť dvadsaťdvaročná svetová hviezda Cara Delevingne, ktorá s Topshopom spolupracuje už niekoľký rok.

Okrem toho, že sa v roku 2015 do kín dostane rovno 6 filmov, v ktorých britská modelka Cara Delevingne hrá (Paper Towns, Kids in Love, Tulip Fever, London Fields, Pán a Suicide Squad), stihla nafotiť aj ďalšiu kampaň jar /leto 2015 pre Topshop. Značka sa rozhodla inšpirovať farebnou módou 70. rokov, ktorá zahŕňa denimové kúsky, vesty, overaly, kožené bundy atď.

Nezabudnite tiež video – ktoré ukazuje zákulisie fotenia kampane, kde Cara ako vždy ukazuje svoje herecké nadanie a že sa neberie veľmi vážne. Hneď pochopíte prečo si Topshop vybral práve ju. Video tu: Kampaň Topshop jar / leto 2015 v hlavnej úlohe Cara Delevingne

Jar je v Topshope v nádychu retro módy zo sedemdesiatych rokov 20. storočia, ktoré sú ostatne medzi mladou generáciou veľmi obľúbené a tento trend pretrváva aj naďalej. Však, že Topshop nemyslí len na mladých, túto kolekciu môžu nosiť aj staršie ročníky. Sú tu voľnejšie hodvábne blúzky, pohodlné topánky na kline a veľa ďalších trendy pohodlných kúskov.

Kolekcia ponúka rôzne úpravy denimu. Pozoruhodné je, že v čase skinny a slim džínsov boli predstavené aj nohavice s ľahko rozšírenými nohavicami. Ďalej potom dlhé jednoducho strihané vesty, biele košele, overaly a poriadne platformy. Ťažiskovým materiálom celej kolekcie na jar 2015 je taktiež koža!

Zdroj: topshop.com

Sponzorovanej odkazy:

Autorom článku je Martina H.. Článok nájdete v kategórii dámske oblečenie, módni návrhári a značky a značkové oblečenie.