Jarná kampaň Lindex: Bra - volution

Jarná kampaň Lindex: Bra - volution

8. februára 2020, kampaň, jar, Lindex, spodná bielizeň, dámska spodná bielizeň

Sponzorovanej odkazy:

Tohtoročná jarná kampaň pre spodnú bielizeň odráža postoje spoločnosti Lindex. „Spodná bielizeň pre ľudí, ako sme ty aj ja“ – to je posolstvo tohtoročnej kampane pre spodnú bielizeň od spoločnosti Lindex, ktorá zdôrazňuje krásu žien v rôznych životných etapách a v každodennom prostredí.

"Aby sme ich všetky mohli inšpirovať a ony sa potom mohli cítiť sebavedome, bez ohľadu na to, kým sú, ako vyzerajú a akú si zvolili životnú cestu. V našich oznámeniach chceme naozaj ukázať svoj postoj – zamerať sa na reálnosť, osobitosť a inklúziu ", hovorí výkonná riaditeľka Susanne Ehnbage.

Byť sama sebou

Kampaň pre spodnú bielizeň od spoločnosti Lindex predstavuje krásu žien v každodenných situáciách. Hájenie rozdielnosti a pozitivity tela je tiež súčasťou prísľubu udržateľnosti spoločnosti Lindex a tiež hlavným cieľom oblasti záujmu „Podpory žien“.

Ženskosť v hlavnej úlohe

Ženy vždy boli v strede záujmu spoločnosti Lindex, ktorá začínala ako spoločnosť so spodnou bielizňou pred viac ako 65 rokmi. Vďaka dedičstvu a obrovským skúsenostiam v oblasti spodnej bielizne je spoločnosť Lindex lídrom na severskom trhu so spodnou bielizňou a zabezpečuje odbornosť v oblastiach strihu, pohodlia, kvality a funkčnosti.

Bra-volution

Jedinečný a zrozumiteľný koncept spoločnosti Lindex s názvom „Bra-volution“ vám pomôže nájsť dokonalý strih, vďaka čomu ho oceňujú zákazníci módnych spoločností.

"V spoločnosti Lindex sú pre nás ženy všetkým. Chceme pre každodenné životy našich zákazníčok predstavovať pozitívnu silu a vždy sa snažíme o ženský pohľad a berieme do úvahy potreby žien vo všetkom, čo robíme, čo je kľúčom nášho úspechu ", hovorí Susanne Ehnbage.

Kampaň pre spodnú bielizeň od spoločnosti Lindex bola uvedená na trh 23. januára 2020.

Lindex

Lindex je jedným z popredných európskych módnych reťazcov a prevádzkuje cca 460 obchodov v 18 krajinách. Obchodným konceptom firmy Lindex je ponúkať inšpiratívnu a dostupnú módu ženám, ktoré sa o ňu zaujímajú. Sortiment firmy pozostáva z niekoľkých rôznych konceptov dámskej módy, detskej módy, spodnej bielizne a kozmetiky. Päťdesiat percent produktov firmy je vyrobené z obnoviteľných zdrojov a Lindex sa zaviazal, že do roku 2020 to bude plných 80%. Lindex je súčasťou skupiny Stockmann registrovanej vo Fínsku.

Zdroj foto: Lindex.com.

Sponzorovanej odkazy:

Autorom článku je Pavla Jelínková. Článok nájdete v kategórii dámske oblečenie a spodná bielizeň.