Oslávte s nami päťdesiatku Dermacolu!

Oslávte s nami päťdesiatku Dermacolu!

11. marca 2016, Dermacol, oslavy, súťaž, 50 rokov, výročie, reklamný spot, Taťána Kuchařová, Iva Kubelková, Olga Knoblochová, Národné divadlo, Mucha sekt, galavečer

Sponzorovanej odkazy:

Legendárna kozmetická značka Dermacol oslavuje už pol storočia svojej existencie. Pred 50 rokmi naštartoval úspech značky extrémne krycí Make-up Cover Dermacol, vďaka ktorému sa u nás stalo slovo „Dermacol“ synonymum pre make-up. Roku 1969 sa licencia tohto produktu podarila predať až do amerického Hollywoodu, kde mohol krášliť mnohé filmové hviezdy. Vďaka ambíciám Oľgy KNOBLOCHOVEJ a Ing. Vlastimila Boublíka pozná dnes túto značku – spojenie lásky a krásy – skoro celý svet.

Exkluzívna súťaž o 50 diamantových prsteňov

Spoločnosť Dermacol pripravila pri príležitosti 50 rokov pôsobenia na trhu veľkolepú oslavu spoločne so súťažou o 50 diamantových prsteňov vytvorených spoločnosťou Diamonds International Corporation, 2 lístky na exkluzívny galavečer v Národnom divadle spojený s predstavením Labutieho jazera a fľašu Mucha sektu. Každý mesiac tiež máte možnosť vyhrať niekoľko kozmetických darčekových balíčkov a voucher na 10% zľavu na nákup tovaru od značky Dermacol. V sortimente sa nachádza dekoratívna kozmetika, parfumy, produkty starostlivosti o pleť a o telo, slnečnú kozmetiku a darčekové balíčky.

Televízny spot oslavy 50 rokov značky Dermacol

Pre túto príležitosť bol natočený aj televízny spot v Národnom divadle, kde značka Dermacol už niekoľko rokov pôsobí ako kozmetický partner. V spote, ktorý ste určite zaznamenali, si zahrali primabalerína Národného divadla Nikola Márová a predné tváre značky Dermacol, akými sú Taťána Kuchařová, Iva Kubelková, Judit Bárdos, Karolína Mališová a ďalšie. Iniciátorka značky Olga Knoblochová prevezme vo spote ako symbolickú vďaku diamantový prsteň, o ktorý sa bude do septembra tohto roku súťažiť. V rámci deja sa stretávajú všetky tri generácie žien, z ktorých úlohu tej najmladšej stvárnili dcéry majiteľov značky, manželov Komárových.

Celé oslavy a súťaž vyvrcholí 28. septembra 2016 pri exkluzívnom galavečere v Národnom divadle, ktorý bude spojený s predstavením Labutieho jazera. O vstupenky na neho možno taktiež súťažiť.

Akcia po celý rok

V priebehu celého tohto roka však pripravuje značka Dermacol rad ďalších aktivít, a to hlavne v spolupráci s ďalším partnerom akcie – značkou Mucha sekt. Na limitovanú kolekciu Mucha sektu rosé sa môžu tešiť všetky výherkyne vo veľkej súťaži, ale opomenuté nebudú ani samotné zákazníčky predajní Dermacol. Pri vybraných príležitostiach si budú môcť spríjemniť nákupy s Mucha sektom Chardonnay, ktorý je perlou v rade Grands Vins d'Alfons Mucha.

Zdroje: Dermacol

Sponzorovanej odkazy:

Autorom článku je Hedvika Fajkusová. Článok nájdete v kategórii parfémy a kozmetika.