Čím prekvapiť na jar? - Dámske parfémy jar 2011

Čím prekvapiť na jar? - Dámske parfémy jar 2011

17. marca 2011, J'adore, Dior, korenené vône, Bruno Banani Women, Bruno Banani Made For Women, Bruno Banani, DKNY Delicious Night, DKNY Red Delicious, Donna Karan, Be Delicious Fresh Bossom, Be Delicious, DKNY, Simply Because, Slip Into .. ., jarná vôňa, parfumy, jar 2011, dámske parfumy, Avon

Sponzorovanej odkazy:

Všetci sa už rozhodne tešíme na príchod jari a teplého počasia. Na obdobie, kedy začínajú kvitnúť jarné kvety a ovocné stromy a vo vzduchu sa prelínajú čarovné vône. Ak sa už nemôžete dočkať, kúpte si parfum, ktorého základom sú práve vône jarných kvietkov. Predstavíme si aj vône, ktoré si pre vás na jarnú sezónu pripravili svetoznáme značky parfumov a tiež vône, ktoré sa k vám na jar budú hodiť najlepšie.

Takmer každý parfum sa skladá z troch častí. Toto rozdelenie je podľa toho, ako sa vôňa uvoľňuje. Vedúcou časťou je hlava, čo sú prvé tóny vône, ktoré po aplikácii ucítite. Hlava utvára váš prvý dojem na parfum. Doba trvania je iba pár sekúnd až pätnásť minút. Druhou časťou je srdce. To sú tóny, ktoré začínate cítiť po tom, čo odznie hlava. Doba trvania sú dve až tri hodiny. A posledná je základ, ktorý sa uvoľňuje veľmi pozvoľna. Doba, po ktorú parfém trvá, je veľmi rôzna. Väčšinou sú to tri až štyri hodiny, ale kvalitné parfémy pôsobia až desiatky hodín.

BRUNO BANANI Made For Women

Bruno Banani Made For Women je prvá toaletná voda, ktorú si predstavíme. Je to jedna z najnovších vôní tohto roka. Ak sa teda rozhodnete práve pre ňu, budete môcť byť jednou z mála jej majiteliek. Táto vôňa je reprezentovaná ako vtipná, drzá, očarujúca a sexy. Preto sa tiež hodí skôr pre mladé ženy, ktoré sú tak trochu rozpustilé. Značka Bruno Banani ani pri tejto vôni nezabudla na to, zvýrazniť jej dizajn. Dá sa povedať, že Banani veľmi neprekvapil. Flakón vône je postavený šikmo a podobá sa šikmej veži v Pise. Rovnako tak tomu ale bolo aj pri predošlých pánskych a dámskych vôňach Bruno Banani, ako boli Bruno Banani Woman, Bruno Banani Man, Bruno Banani Magic Woman, Bruno Banani Made For Man, a mnoho ďalších. Obal vône ale nie je zas tak dôležitý, ako jej vnútro.
Hlavou tejto vône je zmes černice a zeleného čaju. Srdcom celého parfému je broskyňa, ružové plody, kvetinovo-púdrové a slnečné tóny. A základom sú vodné tóny, ambra a sladká malina. Ceny okúzľujúcej vône Bruno Banani Made for Women 60ml sa pohybujú v rozmedzí pozitívnych 20–30 eur. Ak sa vám zdá objem fľaštičky pre vás príliš veľký či malý, nezúfajte! Táto vôňa sa tiež predáva vo flakónoch s objemom 20 ml, 40 ml a 70 ml.

DKNY Be Delicious

Značka DKNY čiže Donna Karan New York je jednotkou vo výrobe mladistvej módy a pôvabných hodiniek. V čom je ale absolútnou špičkou, sú parfémy. Všetky sú navrhnuté a vyrobené v štýle veľkomestského života New Yorku. Teda pre ženy, ktoré sú neustále v jednom kole, ale chcú byť pritom svieže. Jednou takou vôňou je DKNY Be Delicious. Je to relatívne nová vôňa, ktorá sa svojím zložením najviac hodí do obdobia zrelej jari. Hlava sa skladá z grapefruitu, neobvyklej uhorky a magnólie. Srdce tlčie jarnými tónmi konvalinky, fialky, tuberózy, jablka a vášnivej ruže. V základe nás môžu prekvapiť drevité tóny a biela ambra. Design tejto vône je rovnaký, ako pri jej predchodcoch z radu Be Delicious a pripomína jablko, ktoré udáva hlavný tón v srdci parfumu. Ale vráťme sa k rade značky DKNY Be Delicious. V tejto rade sa nachádza mnoho parfumov, ktoré sa vôňou dosť líšia, aj keď sú na prvý pohľad skoro rovnaké. Jedným z parfémov tejto rady je DKNY Be Delicious Fresh Bossom, ktorý má jemnú vôňu a pripomína príchod prvých jarných dní. Opakom je DKNY Red Delicious, ktorej vôňa je provokatívna a hrejivé tóny sa hodí viac na leto ako jar. A ako posledný dámsky parfum z radu je tu DKNY Delicious Night, ktorý je skôr pre ženy žijúce energický nočný život. Napovie vám už aj dizajn obalu a fľaštičky tejto vône, ktorý je celý čierny v kombinácii s provokujúcou ružovou. Ceny všetkých vôní z rady Be Delicious sa pohybujú v rozmedzí nie až tak priaznivých 40–50 eur.

Parfumy Avon

Najnovšími parfémami od kozmetickej značky Avon určených na jar 2011 sú Slip into… a Simply Because. Obe vône sú si neskutočne podobné, ale pritom sú tak rozdielne. Toaletná voda Slip into…sa hodí skôr pre zrelé ženy, ktoré ocenia jej decentnosť. Hlavou tejto vône sú šťavnaté černice, frézie a lístky jarnej fialky. Srdcom vône preniká fialka, ružové drevo a orchidea. Základom je kašmeran, kosatec a ambra. Všetky tieto kvetinové tóny vám zvýraznia príjemné obdobie sviežej jari. Avon predstavil túto vôňu v objeme 50 ml za zavádzajúcu „baťovskú“ cenu 19,90eur. K tejto vôni tiež získate zdarma darček, ktorým je očarujúci postriebrený náhrdelník. Toaletná voda Simply Because je roztomilá vôňa pre mladé ženy. Najprv by som vám rada predstavila jej dizajn, ktorý je veľmi rozkošný a na prvý pohľad vás nepochybne zaujme. Fľaša má klasický široký valcovitý tvar. Vyznačuje sa jarnou ružovou farbou a je zdobená ružovými kvetmi. Hornou zložkou parfumu sú šťavnaté liči, bergamot a červené jablko. V srdci vonia jarou ružová pivonka, jazmín a čerešňový kvet. A pevným základom je mošus, vanilka a svetlé dreviny. Skrátka očarujúce! Simply Because sa predáva za rovnakú zavádzajúcu cenu, ako jej súperka Slip into…, čo je sympatických 19,90 eur.

Zdroje: www.krasa.cz www.parfemy.cz www.polyvore.com , Hemer / Thinkstock

Sponzorovanej odkazy:

Autorom článku je Hedvika F.. Článok nájdete v kategórii parfémy a kozmetika.