Reklamná kampaň Louis Vuitton jar / leto 2014

Reklamná kampaň Louis Vuitton jar / leto 2014

24. januára 2014, Louis Vuitton, Louis Vuitton kabelky, kabelky LV, kabelky Monogram, Marc Jacobs, kabelky Louis Vuitton 2014

Sponzorovanej odkazy:

Marc Jacobs svoju poslednú kolekciu pre značku Louis Vuitton venoval ženám, ktoré ho inšpirujú. Reklamná kampaň pre sezónu jar / leto 2014 nadväzuje na tento príbeh sérií portrétov múz tohto návrhára.

Pred objektív Stevena Meisela sa postavili ženské osobnosti: Catherine Deneuve, Sofia Coppola, Gisele Bündchen, Fan Bingbing, Caroline de Maigret a Edie Campbell, modelka, ktorú si Marc Jacobs sám vybral, aby predviedla posledný model na jeho poslednej prehliadke. Jednoduché štúdiové pozadia a minimalistická farebná paleta nechávajú vyniknúť osobnosti aj sezónnym variáciám. Napríklad kultová kabelka Noe, ktorá je pošitá perím, krištáľovým sklom, je z krokodílej kože alebo zdobená flitrami v motíve Stephena Sprouse, alebo je vyrobená z mäkkej teľaciny alebo klasického plátna Monogram s nezvyčajnou čiernou koženou obrubou.

Reklamná kampaň Louis Vuitton jar / leto 2014 (http://www.luxurymag.sk)Reklamná kampaň Louis Vuitton jar / leto 2014 (http://www.luxurymag.sk)Reklamná kampaň Louis Vuitton jar / leto 2014 (http://www.luxurymag.sk)Reklamná kampaň Louis Vuitton jar / leto 2014 (http://www.luxurymag.sk)Reklamná kampaň Louis Vuitton jar / leto 2014 (http://www.luxurymag.sk)Reklamná kampaň Louis Vuitton jar / leto 2014 (http://www.luxurymag.sk)

Posledná prehliadka z dielne Marca Jacobsa prirodzene bola oslavou – a v tomto duchu sa nesie aj reklamnú kampaň Louis Vuitton, ktorá oslavuje ženské osobnosti a skladá poctu ich nadčasovému štýlu.

Reklamná kampaň Louis Vuitton jar / leto 2014 obsahuje celkom osem celostránkových portrétov a premiérovo sa predstaví vo februárovom vydaní svetových magazínov.

Fotograf: Steven Meisel
Vlasový styling: Guido Palau
Styling: Karl Templer
Makeup: Pat McGrath

KABELKA NN14: HVIEZDA SEZÓNY JAR / LETO 2014

Prehliadkovému mólu Louis Vuitton jar / leto 2014 dominovala v mnohých podobách len jedna kabelka. NN14 je sezónnou variáciou kultovej kabelky Noe, ktorú navrhol už v roku 1932 Gaston-Louis Vuitton na objednávku od výrobcu šampanského, ktorý chcel tašku, v ktorej by mohol nosiť bezpečne, pohodlne a štýlovo päť fliaš „bubliniek“. Limitovaná edícia NN14 vznikla – podľa vyjadrenia Marca Jacobsa – „vyčistením“ pôvodného tvaru. Kabelka je menšia, minimalistickejšia, ale stále rozpoznateľná ako klasický košík na šampanské alebo iné veci. NN14 sa stáva vlajkovou loďou kolekcie Louis Vuitton jar / leto 2014 a po boku múz Marca Jacobsa aj hviezdou sezónnej reklamnej kampane.

Okrem Les extraordinaires, luxusnej, extravagantne zdobenej kolekcie z tých najvzácnejších materiálov – peria, krištáľu, flitrov, cvokov, aplikácií z krokodílej kože, dokladá výnimočný savoir-faire značky Louis Vuitton aj niekoľko jednoduchších verzií kabelky NN14. V každom prípade NN14 udáva tón kolekcie jar / leto 2014. Všetky podoby NN14 majú spoločné detaily: ručne skladaný kožený strapec, ktorým sa kabelka zatvára, kožené ucho s razeným symbolom LV, typický zámoček a kľúčik. Vnútri je pre ukladanie najmä cennejších osobných vecí k dispozícii vrecko na zips.

Partnerom Sofie Coppolu v reklamnej kampani je NN14 v prevedení Monogram Idole, ktorá kombinuje plátno s lemom z čiernej, tmavo červenej alebo tmavo modrej teľaciny. Tlmený farebný akcent prepožičiava nový rozmer vycibrenosti a luxusu kultovému monogramu. Kabelka sa ponúka v dvoch veľkostiach: malá pre nosenie v ruke a na predlaktí (tiež v ponuke ako klasický Monogram s lemovaním z prírodnej kože), a veľká, ktorú možno tiež nosiť cez rameno. NN14 z mäkkej teľaciny Cuir Nuance je priamo štúdiou minimalistickej sofistikovanosti. Jej elegantné tvary ešte viac vyniknú v prírodnom charaktere kože. Okrem nadčasovej čiernej varianty, ktorú si pre kampaň vybrala Gisele Bündchen, sa malá verzia ponúka tiež v rubínovej červenej; veľká varianta sa ponúka v červenej, modrej a farbe prírodnej kože s ručne aplikovanou patinou, ktorá ju robí ešte zaujímavejšou. Rad kabeliek, ktoré sa predstavia v reklamnej kampani, uzatvárajú dva modely z prehliadkového móla. NN14, ktorej robí spoločnosť Edie Campbell, je z teľaciny a zdobená cvočkami pre trochu ostrejší rockový výraz. Snímka s Fran Bingbing predstavuje variantu s motívom graffiti od Stephena Sprousa z trblietavých čiernych flitrov na pozadí tmavomodrého plátna Monogram.

Sponzorovanej odkazy:

Autorom článku je Ostatní. Článok nájdete v kategórii módni návrhári.