Tvárou kampane kolekcie Mattew Williamsona pre Lindex je Karlie Kloss

Tvárou kampane kolekcie Mattew Williamsona pre Lindex je Karlie Kloss

2. októbra 2013, Lindex, Lindex a Mattew Williamson, Karlie Kloss, Lindex oblečenie, Lindex jeseň 2013

Sponzorovanej odkazy:

Značka Lindex už „odtajnila“ kampaňové fotky k dlho očakávanej kolekcii, ktorú vytvoril britský návrhár Matthew Williamson. Tvárou kampane sa stala svetová topmodelka Karlie Kloss. Jej partnerom nie je na fotkách nikto iný ako samotný tvorca kolekcie. Výsledkom sú originálne snímky, ktoré doslova sršia optimizmom a pozitívnou energiou.

Tvárou kampane kolekcie Mattew Williamsona pre Lindex je Karlie Kloss (http://www.luxurymag.sk)

Fotky vznikli v londýnskom štúdiu pod taktovkou známeho módneho fotografa Gianpaola Sgura, čo Matthewovi umožnilo zúčastniť sa – aj cez nabitý program – fotenie a premietnutie svojej vlastnej vízie a nadšenia pre vec do každej snímky. Štýl kampaňovitých fotiek skvele korešponduje s výraznými farbami, farebnými vzormi a ozdobnými detailmi, ktoré sú pre kolekciu toľko typické. Návrhár tento štýl zvolil úplne zámerne – farby, zdobenie a odvážne potlače totiž oblečeniu dodávajú pozitívneho ducha, radosť a optimizmus.

Tvárou kampane kolekcie Mattew Williamsona pre Lindex je Karlie Kloss (http://www.luxurymag.sk)Tvárou kampane kolekcie Mattew Williamsona pre Lindex je Karlie Kloss (http://www.luxurymag.sk)

Súčasťou kolekcie bude tiež špeciálne tričko s potlačou z Williamsovej dielne SHOW SOME LOVE. Symbolizuje zmysel celej kampane – podporiť dobrú vec a prispieť k boju proti tak závažnému ochoreniu, akým je rakovina prsníka. Celá suma z predaja každého kusu bude venovaná Aliancii žien s rakovinou prsníka, konkrétne projektu Bellis Young & Cancer, ktorý sústredí pozornosť na mladé pacientky s touto chorobou. Tričko bude k dispozícii vo všetkých predajniach Lindex a v on-line obchode na www.lindex.com od 7. októbra 2013.

Tvárou kampane kolekcie Mattew Williamsona pre Lindex je Karlie Kloss (http://www.luxurymag.sk)

„Je to naozaj veľmi dôležitá vec. Som naozaj hrdý, že môžem túto úžasnú kampaň značky Lindex podporiť a že som dostal príležitosť prispieť svojou troškou do mlyna“, dodáva Matthew Williamson.

Kolekcia vstúpi do predaja dňa 4. októbra vo vybraných predajniach Lindex a na www.lindex.cz . Desať percent z predaja bude venovaných na podporu boja proti rakovine prsníka.

Sponzorovanej odkazy:

Autorom článku je Beáta B.. Článok nájdete v kategórii značky a značkové oblečenie.